K❤O❤M❤M❤E❤N❤T❤E❤R❤A

Hej hej snygg rubrik höh,höh höh ha!ha!ha! Ne skoja men aja! ;) jag ska bara säga att jag blir jätte glad om ni kommenterar om ni har någon fråga skriv bara i vilket kommentar fält som helst så när det kommit minst 2 frågor gör jag ett inlägg och svarar på dom (det får vara HUR personligt som helst )(är inte rädd för att prata personligt på bloggen❤) JA HUVUDSAKEN VAR ATT NI FÅR ANTINGEN GÖRA MIG GLAD ELR LEDSEN VÄLJ SJÄLV❤HAH SKOJA MEN SERIÖST JAG BLIR AS GLAD OM NI KOMMENTERAR MER❤❤❤.... Vet inte riktigt vad jag ska göra kan inte liksom röra mig pga jasmin som ligger på mina ben... Om jag ska beskriva vad jag hör just nu så ere en stor bil som sprutar vatten (när vattnet nuddar marken) , när jag skriver (Apple,ljudet på låter liksom klick,klick osv) och pappa som lyssnar på nån konstig musik... Jaha nu ska jag inte tråka Er mer hejsvejs❤❤❤
Ps : en fråga tycker ni om när jag gör långa inlägg???❤ blir jätte glad om ni kommenterar "så får jag en uppsikt över vad som händer" (ingen kommer fatta det sista men aja hej❤❤❤)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Cool blogg kan du inte göra ett videoinlägg från Fanny

2012-04-27 @ 19:48:42
URL: http://fdandtl.blogg.se/
Postat av: lollo

ful blogg gud vad du skryter!

undrar om dina kompisar gillar dig verkligän?

2012-04-28 @ 18:15:09
Postat av: Fia

Fan vad elakt Lollo för det första så har jag gjort designen och 2: Du skulle fan inte göra en snyggare så du ska fan inte säga ngt! Och du skrytter säker mer en jenna eftersom hon inte skryter men om du nu tycker hon skryter och har en ful blogg så kan du ju läsa ngn annans fan läs min fula blogg läs vem som helst ngn som inte skryter kanske du eller??? Och eftersom du undrar om Jennas kompis värkligen gillar henne så jaaa och jag e inte den enda! Men jag vet vrf du hänger på jennas blogg du tycker hon är cool och skulle vilja ha en lika dan blogg men jag tycker värkligen synd om dom som sitter hemliga bakom sina skärmar och skrivar sån skit för dom har ngt fel hellt alvarlit!!!

Kramis //Fia

2012-04-28 @ 18:25:59
URL: http://fiiaans.blogg.se/
Postat av: Elsa

Fan vad taskigt sagt Lollo så jävla onödigt,Jenna är skit snäll,hon är min bff,och om du kommenterar igen ska du få!

2012-04-28 @ 19:12:36
URL: http://fashionsun.blogg.se/
Postat av: jennizzen

du lollo jag bryr mig inte och kommer aldrig göra! jag tycker bara det är jävligt fegt av dig att inte säga vem du ingentligen är! men gör din egen idiotiska blogg då om du säger att du är så jävla bra (som en idiot inte kan vara) ja jag har många bra vänner och flera bästisar! så du ska fan inte prata skit för du vet inte fan någonting om mig! ps lär dig svenska!JÄVLA IDIOT!

2012-04-28 @ 22:30:35
URL: http://jennisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0